Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Szanowni Państwo,
z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Ma ono na celu stałą poprawę jakości świadczonych przez nas usług, jak również lepszą bieżącą obsługę Klientów.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest dostępne wyłącznie dla aktywnych klientów PUK i znajduje się pod adresem https://ebok.puk.wrzesnia.pl Podczas pierwszej wizyty zachęcamy do bezpłatnej rejestracji, która jest możliwa po wypełnieniu niezbędnych danych.
W początkowej fazie działania systemu dostępne jest sprawdzenie historii wzajemnych rozrachunków oraz aktualizacja danych kontaktowych. Sukcesywnie będziemy wdrażać kolejne funkcjonalności, o których będą Państwo na bieżąco informowani.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie w dni robocze w godz. 7.00 – 15.00 pod nr tel. 61 436 23 59 lub 882 732 015.

 

Z poważaniem,
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

 

ebok